سفارش تبلیغ
صبا ویژن



پژوهش در تفسیر

 

اولا:چه کسی گفته است همه چیز باید در قرآن آمده باشد؟
این دیدگاه که همه چیز باید در قرآن آمده باشد, دیدگاه بسیار اشتباه و جاهلانه ایست.برای چی انتظار دارین باید می آمده؟ آخه شما فکرش رو بکنید , اینجوری که قرآن باید 40 ,50 جلد باشد. شوما فکرش رو بکنید ! به محضی این که بهشون تذکری در مورد پخش بعضی موسیقی ها میدی, میگه اِ مگه توو قرآن گفته موسیقی گوش نکن؟.... به محض اینکه میگی ریشت رو نباید از ته بزنی . میگه کجای قرآن گفته ریشت رو با تیغ نزن؟!..... نماز از اصول دین است. بیبینم کوجای قرآن آمده که نماز صبح دو رکعت است و نماز ظهر چهار رکعت. کجای قرآن آمده که هر رکعت دو تا سجده داره و یک رکوع؟ ........ اصلا میشه همه چیز در قرآن بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟

یه یهودی روزی عمر را دید و گفت در قرآن شما آیه ای آمده است که اگر در کتاب ما آمده بود آن روز را روز جشن بزرگ یهود اعلام میکردیم. پرسید چه آیه ای؟ گفت آیه (الیوم اکمله لکم دینکم) . خب باید دید آن روز پس از چه اتفاقی این آیه نازل شده.

دوم: چه کسی گفته آمدن اسم افراد در قرآن نشانه ی امتیاز و بزرگی اوست؟؟؟؟؟
مگه کیلویی حساب میکنیم ما؟ شما توجه کنید در ماجرای سفر حضرت موسی با حضرت خضر. در این سفر حضرت موسی در مقام شاگرد بوده و حضرت خضر در مقام استاد. که نام حضرت موسی سه بار در قرآن در این ماجرا آمده و حضرت خضر اصلا...!؟..... اسم شاگرد 3, 4 بار آمده و اسم استاد اصلا. یا توجه کنید اسم حضرت ابراهیم 25 یا 26 بار در قرآن آمده و نام پیامبر خودمون 20 بار کمتر. این یعنی حضرت ابراهیم بزرگتر هستند؟

سوم:چه کسی گفته با آمدن اسم حضرت علی در قرآن همه اختلافات تمام میشد؟
به ملانصردین گفتن طنابت رو بده ما لازم داریم. گفت روش گندوم آفتاب کردم. گفتن مگه میشه. گفت اگه نخوام بدم به شوما برا بهونه که خبس.
حدیثی متواتر است که هیچ شک و شبهه ای در سندیت آن نباشد. و حدیث (من کنت مولا فهذا علی مولا) یک حدیث متواتر است. این حدیث متواتر را همه قبول دارن, ولی چون میخوان قبول نکنند, کلمه ی مولا را به دوستی معنی میکنند.

در قرآن در مورد حضرت عیسی آمده که مردم من پیغمبر هستم. و پس از من پیغمبری می آید که نامش احمد است.(سوره صف آیه 5) . خب.....مسیحیا همشون ایمان آوردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 



نویسنده : پژوهشگر » ساعت 9:50 صبح روز چهارشنبه 90 آذر 2

<      1   2